Selasa, 19 Julai 2011

Faedah Blogging.

Faedah Blogging.
 
1. Blogging telah membuat saya untuk memperbaiki penggunaan Bahasa Melayu saya. Ia juga telah membuat saya mempelajari perkataan yang saya tidak biasa menggunakannya.
2. Blogging telah membantu saya untuk berinteraksi bersama orang melalui blog-blog yang menjadi pengikut saya.
3. Blogging pun telah membuat saya senang untuk meluahkan segala-galanya supaya saya tidak perlu menulis lagi di dalam diari saya.
 
Blogging telah membuat kehidupan saya senang untuk meluahkan apa-apa yang saya telah lalui kerana saya menggangap lelaman blog ini adalah diari ringkas saya. Kadangkalah, lelaman blog ini pun boleh menjadi bahan kerja rumah saya kerana kadang-kadang, guru saya akan memberikan sebuah topik untuk membuat sebagai kerja rumah. Blogging telah banyak membantu saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan